tri lay lay lom


ben seni her gördüğümde evde duvarları yumruklamak zorunda mıyım? ya da her seferinde aynı köşebaşında karşılaşmak zorunda mıyız? haa diyeceksin ki bu sefer ağlamadın.sadece bir iki yumruk savurdun duvarlara o kadar.bu büyük bir gelişmedir diyeceksin.deme yavrucum.deme güzelim.karşılaşmayalım.gerekirse tüm geçmişinle fiilen yok ol bu dünyadan.yeter ki karşılaşmayalım.ne bileyim Yeni Zellanda'ya taşınabilirsin mesela.ömrümün sonuna kadar oraya adım atmayacağıma dair yemin ederim bak git yerleş Yeni Zellanda'ya.şahane fikir.yeter ki çıkma karşıma.tek bir isteğim var yeter ki görmiyeyim seni artık.
çünkü..çünkü çok güzelsin be güzelim.çok çok güzelsin.çünkü seni her gördüğümde seni bırakıp gitmekle ne kadar büyük bir aptallık yapmışım diye düşünüyorum.ayrılmakla doğru yaptığımı mantığım biliyor ama böyle de bir güzellik kaçar mıydı be koca aptal diye kendime kızmadan da edemiyorum.evet sen benim için doğru kadın değildim.hiçbir zaman da olamayacaktın.ileride güzelliğin geçince beni çeken hiçbir tarafın kalmayacaktı.hiçbir ortak noktamız,bir paylaşım alanımız yoktu.yoktu yoktu yoktu!.
ama..ama çok güzelsin be güzelim.çok güzelsin be bitanem..yüzünün inanılmaz hatları,saçlarının Allah vergisi,doğal eşsizliği ve vücudunun o bir daha kimsede görebileceğimi sanmadığım muazzam kıvrım ve ölçüleri..(çok fazla betimleme de yapmak istemiyorum yeter bu kadar.çünkü onu bu kadar kısa bir yazıda betimlemeye kalkmak,yaradana yapılmış bir haksızlık olur)

öff sıkıldım.kafam dağıldı.iyiki ayrıldım lan senden.manyağın tekiydin.hiçbir boktan anlamaz,herşeyden çok anlarmış gibi vır vır konuşurdun boş boş.o kadar aptalca triplerin vardı ki seni gerçekten boğasım geliyordu.gerçekten ama.sakin adamımdır.insancıl adamımdır.sabırlı adamımdır.bana bile cinayet işlemeyi düşündürtebilecek kadar psikopattın.gerçek bir ruh hastasıydın.örnek vermeyeceğim ama benden istediğin şeyler o kadar saçmaydı ki,şaka olup olmadıklarından emin olabilmem için aradan birkaç saatin geçmesi gerekiyordu.oturup kalkmasını,nerede nasıl davranılacağını,nerde ne söylenip ne söylenilmemesi gerektiğini,hiçbirini zerre bilmezdin.patavatsızın tekiydin.tam bir dangalaktın.dar görüşlüydün.at gözlüklerinle gezerdin.annem babam dahil herkesten kıskanırdın beni.manyaklık derecesinde kıskançtın.yaptığım birşey için benim saatlerce ağzıma sıçar,sonra gider farkında olmadan aynı şeyi kendin yapardın.ardından da utanmadan konuyu geçiştirmeye çalışırdın.senin yüzünden güzel ülkemin koskoca bir coğrafi bölgesinden soğudum ben be!oh be! iyiki ayrılmışım lan senden!

yalnız yazıya nasıl başlamıştım,nasıl bitirdim.ben de anlamadım niye böyle oldu.ama iyi de oldu valla.normalde insanlara nefret kusmayı asla beceremeyen bir insanım.ama kusunca rahatlıyormuşum.şu an pırıl pırılım.gökyüzü falan bir değişik parlıyor,güneş daha bir ışıl ışıl sanki...

6 döküntü:

maö dedi ki...

bir-hıç sıkılmadan okudum yaa :D
iki-blogumda sana bi sürpriz var
üç-çükerim yan tarafta benim deviantart adresim niye yok?
dört-naber?

sagpertes dedi ki...

bir-helal! :D
iki-bakıyorum şimdi bloga
üç-ayarlıyorum yeni tasarım falan ekliycem
dört-iyidir senden naber_? :D

PersonaNonGrata dedi ki...

bebişimm..:) sen hep mutlu ol ya..hep ama..ama diyosan ki ben üzülmeyi de severim,kesik izlerimi de severim..bunları da dozunda yaşa..umarım her daim ya da hiç,bünyende bole
-zıt yapılanmalar- olmaz;) (bu da benden garip bi laftır,beni cuk diye ifade eder,ama çok psikopatça bişi olduğundan sıkıyo bi süre sonra bu durum da..) mutlu ol adamı hasta etme.. yeni zellandaya gitmesi gereken o kadar insan var ki..

dasmachtnichts dedi ki...

yiğit ben hayatımda böyle çelişkili yazı görmedim:D niye öfkelisin bilmiyorum(belki öfkeli de değilsin) ama duvarı yumruklama, duvara yazık:) iyi yaptın kötü yaptın farketmiyor boşver yapmışsın bitmiş, ama yazı cidden sonlara doğru çok kırıcı bir hal alıyor, insan çoğu sevgilisinin ardından da böyle sert konuşuyor, ama son olarak artık sana bunları yazdırmıcak biriyle tanışmanı dilerim:)

sagpertes dedi ki...

bütün dileklerinizin gerçek olmasını dilemek dışında yapabileceğim birşey yok :)

uSirin dedi ki...

"annem babam dahil herkesten kıskanırdın beni.manyaklık derecesinde kıskançtın."

harikasın bebeğim. şimdi ilk bölümünü atarsan bu yazı benim duygularımı da birebir anlatmış.

öpüyorum seni :)

Yorum Gönder